Jei gyvenate intensyviu ritmu bėgate, skubate ir norėtumėte bent trumpam sustoti, atsikvėpti ir atrasti laiko tik sau, tuomet rinkitės Pilates treniruotes. Užsiėmimai nuima įtampą ir nuovargį, gerina kvėpavimą ir smegenų veiklą. Pilates” mankšta puikiai tinka reabilitacijai po traumų, gerina judėjimo kokybę ir stiprina visą kūną. Pilatesas ypatingai rekomenduojamas nėštumą planuojančioms ir po gimdymo sutvirtėti siekiančioms moterims. Savo įspūdžius apie Pilates treniruotes pasakoja dviejų vaikučių mama Skaistė Mitkevičienė (38 m.).

 

Kaip jūsų gyvenime atsirado sportas ir „Apelsinas“?

Sportuoju nuo pat jaunystės, iš viso bus apie 20 metų. Tik ne nuolatos, o su pertraukomis dėl nėštumo ir vaikų auginimo bei laiko trūkumo, kai užpuola darbai. „Apelsine“ sportuoju jau 6 metus, pradėjau lankyti treniruotes Vingyje, o dabar sportuoju Studlende, kadangi čia man yra pati patogiausia vieta .

 

Kodėl pasirinkote būtent Pilates treniruotes?

Anksčiau buvau nusiteikusi prieš grupines treniruotes, nes man atrodė, kad didžiausio efektyvumo galima pasiekti tik treniruoklių salėje. Galvojau, kad grupiniai užsiėmimai man nepatiks, bet kardinaliai pakeičiau savo požiūrį, kai nusprendžiau išmėginti Pilates. Pabandžiau, patiko ir pasilikau!

 

Kaip jūs vertinate Pilates užsiėmimus?

Pilates užsiėmimų metu didelis dėmesys skiriamas kvėpavimui – svarbu kvėpuoti lėtai, giliai ir taisyklingai, siekiant priderinti kvėpavimo techniką prie pratimų atlikimo. Treniruotėse taip pat mokomės išlaikyti balansą, kuris ilgainiui padeda atrasti kūno ir sielos harmoniją. Pilates pratimai stiprina ne tik paviršinius, bet ir giliuosius raumenis, pilvo presą, taigi tvirtėja visas kūnas.

 

Kas jums labiausiai patinka Pilates treniruotėse?

Labiausiai patinka tai, kad atsipalaiduoju ir nustoju galvoti apie darbus bei kasdienius reikalus. Atsiriboju nuo išorinio pasaulio, net mobilaus telefono į salę neimu.Treniruotės metu visą dėmesį sutelkiu į pratimų atlikimą, teisingą kvėpavimą, o svarbiausia, galiu pabūti tik su savimi. Patinka šiek tiek aktyvesni pratimai, kurių metu naudojama stipresnė vidinė jėga. Labai mėgstu pratimą, kurio metu stovint reikia lenktis į šoną įtempus visą savo kūną – manau, kad tai ypač moterims naudingas pratimas, kuris neleidžia formuotis „rinkelėms“ ant liemens.

 

Kaip pasikeitė jūsų fizinė ir sveikatos būklė sportuojant Apelsine?

Tikriausiai kaip ir daugeliui, nuo sėdimo darbo kenčia nugara, tad labai džiaugiuosi, kad įvairūs tempimo pratimai ir stiprinamas pilvo presas padėjo atsikratyti įtampos nugaros srityje, Taisyklingas menčių suvedimas Pilates treniruotėse pagerino laikyseną. Jaučiu didelę naudą sveikatai, nes kvėpavimas veikia atpalaiduojamai, o atliekami pratimai stiprina visus raumenis, didina fizinį pajėgumą, dailina figūrą. Niekada neturėjau didelių problemų dėl svorio, bet, žinoma, bėgant metams kiekvienai moteriai svarbu išlaikyti gražias kūno formas, tad stengiuosi į racioną įtraukti daugiau salotų, daržovių ir žaliųjų kokteilių. Sportas ir sveika mityba man suteikia daug džiaugsmo!

 

Kokias emocijas jums sukelia Pilates užsiėmimai? Ar rekomenduotumėte treniruotes išbandyti kitiems?

Kai gyvenimo tempas yra labai intensyvus, ne visada lengva atrasti laiko treniruotėms, tačiau vis tiek nuvažiuoju, pasportuoju ir jaučiuosi daug laimingesnė, o jeigu praleidžiu treniruotes, jaučiuosi blogai, netgi ima kankinti sąžinė. Grupines treniruotes jau dabar rekomenduoju savo draugėms ir kolegėms. Siūlau išmėginti pilatesą, o taip pat ir kitus grupinius užsiėmimus „Apelsine“. Manau, kad kiekvienas žmogus turėtų pasirinkti būtent tą treniruotę, kuri jam tinka geriausiai – ne veltui sakoma, nepabandęs nesužinosi.

 

Daugiau apie „Pilates“ treniruočių naudą sužinosite čia: https://www.apelsinas.lt/lt/studlendas/paslaugos/pilates/33

„Apelsino“ klientai grupines treniruotes lanko nemokamai! Jei vis dar nesate klubo narys, išbandyti „Pilates“ užsiėmimus nemokamai galite ir Jūs bet kuriame „Apelsine“, užsiregistravus interneto svetainėje www.apelsinas.lt

 

Kitos aktualios naujienos:

 

 

 

Ypatinga privilegija „Apelsino“ nariams! 🍊

Vasariškai džiugi naujiena! ☀
❓ Kokia tai privilegija? Žiūrėkite filmuką ir sužinosite! 🎬
Išsamiau skaitykite čia ➡ https://blog.apelsinas.lt/privilegija ⬅

Posted by APELSINAS Sveikatingumo klubai on Monday, June 11, 2018